pondělí 13. října 2014

New fresh start


Spousta lidí si dává předsevzetí s příchodem nového roku. Pro mě je mnohem ideálnější využít začátek školního roku. Samozřejmě jsem to s těmi cíli moc nepřeháněla, protože cíle mají být především dosažitelné.
Každopádně jsem se rozhodla (jako už asi milionkrát), že něco udělám se svojí postavou a celkově na sobě zapracuji. Taky se chci naučit víc vařit a péct. Jíst míň v Mc'Donaldu (bohužel jejich raní tousty se šunkou a se sýrem jsou až příliš dobrý), neutrácet za zbytečnosti a tak.


Taky jsem se naučila pravidelně snídat. Každý večer poctivě namáčím vločky, které pak ráno jen chvíli povařím, přidám kokos, skořici, banán a rozteklé burákové máslo. Mimochodem - nechala jsem se zlákat fotkama na instagramu a kaši jsem připravila z kokosového mlíka od Alpro. Ne neni to tak chutný jako když to uděláté z kravskýho. Nicméně i tak je to skvělá snídaně, doporučuju.

1 komentář: